ЗАМОВЛЕННЯ
Оформити замовлення на нашому сайті дуже просто. Для цього можна скористатися одним із трьох методів:
1. Додати цікаві для Вас товари в кошик і заповнити заявку на сайті - діє цілодобово;
2. Написати нам листа на електронну пошту domfigurok1@gmail.com (бажано відразу вказувати артикул або точну назву товарів, що цікавлять) - цілодобово;
3. Написати в Директ Instagram dim_figurok - цілодобово;
зателефонувати за номером телефону (097) 890-12-62 – з 9:00 до 18:00.
Правильно оформлене замовлення значно прискорює та спрощує всі подальші процеси з відправлення товару. Тому просимо одразу вказувати Ваші контакти, адресу та номер відділення Нової Пошти. За Вашим бажанням також можна замовити доставку додому чи офісу, але ми рекомендуємо погодити цей нюанс заздалегідь. Така послуга надається службою доставки Нова Пошта і може бути оформлена після прибуття товару на склад, але процедура прискориться, якщо Ви вкажете про подібне побажання відразу.
Отримавши від Вас максимум потрібної інформації, ми гарантуємо найвищу якість та швидкість обслуговування.
ДОСТАВКА
Отримати товар можна так:
- Здійснити самовивіз прямо з нашого складу за адресою Кіровоградська область, місто Благовіщенське (Траса автодороги Е-95 Київ-Одеса). У цьому випадку оплата здійснюється готівкою при отриманні.
- По Україні доставка здійснюється лише за допомогою транспортної служби Нова Пошта та Укрпошта (тому одразу варто вказати зручний для вас склад чи відділення цієї служби). Можлива оплата при отриманні.
- Доставка нашим транспортом (мінімальна сума замовлення 40 000 грн. у міста Київ, Одеса, решта міст погодити з менеджером магазину). Можлива оплата при отриманні.
Чому Нова Пошта? Ця поштова служба показала високу якість своєї роботи, гарантує доставку цілого та без пошкоджень вантажу, дає можливість швидкої кур'єрської доставки на будь-яку адресу.
Доставка оплачується окремо при отриманні товару на складі Нової Пошти, Ви платите тільки за доставку, упаковка наша (картонна коробка з пінопластом та решетування)! Номер декларації буде повідомлено покупцю після відправлення вантажу. Щоб отримати товар на руки, Вам необхідно мати при собі паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
Всі товари ми відправляємо цілими та у повній комплектації, що детально описано та підтверджено у накладній. Їхня страховка вказана у повній вартості. Тому варто перевіряти своє замовлення безпосередньо при отриманні, не виходячи з відділення Нової Пошти. У тих окремих випадках, коли товар виявився пошкоджений, слід вимагати у співробітника поштової служби форму для оформлення спеціального Акту. Це документ, який згодом буде підставою для повернення грошей або обміну товару, а також відшкодування вартості доставки. Далі ми чи Ви виставляємо Новій Пошті претензію, після чого ви обираєте – отримати гроші назад чи обміняти товар на новий.
ОПЛАТА
Здійснити оплату товару можна одним із запропонованих варіантів:
- післяплатою за безготівковим розрахунком;
- готівкою через термінал самообслуговування ПриватБанку або інші послуги переказу грошей;
- через додаток Приват24 або іншим способом онлайн-переказу грошей на картку ПриватБанку;
- готівкою при отриманні на руки у відділенні Нової Пошти, при отриманні доставки кур'єром або у разі самовивезення.
У разі виникнення будь-яких питань щодо доставки, оплати або оформлення замовлення ви завжди можете звернутися до менеджерів магазину в робочий час по телефону або написати на нашу електронну пошту. Ми завжди раді Вам допомогти і якось покращити наше з Вами співробітництво, тому також чекаємо відгуки про свою роботу та пропозиції щодо її вдосконалення для Вас та всіх інших клієнтів компанії!